ليزر زگيل تناسلي

۶۶ بازديد

زگيل تناسلي چيست ؟ 

زگيل تناسلي يك بيماري آميزشي بسيار شايع است كه به نام اچ پي وي يا زگيل مقاربتي هم شناخته مي شود. مي‌توان گفت كه اين عارضه يكي از شايع ترين بيماري هاي جنسي در دنياست. ويروس اچ پي وي انواع گوناگوني دارد كه زگيل تناسلي يكي از آنهاست و علت اصلي ايجاد آن ويروس پاپيلوماي انساني است. تمام گونه هاي اين ويروس خطرناك نيستند و حتي بعد از مدتي بصورت خود به خود از بين مي‌روند.

با اينكه ويروس زگيل تناسلي به راحتي منتقل مي‌شود اما رعايت نكاتي مثل نداشتن روابط جنسي گسترده و رعايت بهداشت مي‌تواند فرد را از ابتلا به اين عارضه مصون نگه دارد. البته بهترين و قطعي ترين راه پيشگيري از اين عارضه تزريق واكسن گارداسيل قبل از شروع فعاليت‌هاي جنسي در زنان و مردان است.

در صورت ابتلا به اين ويروس مي‌توانيد از روش هاي پزشكي درمان زگيل تناسلي براي رفع علائم اين بيماري استفاده كنيد، اما در نظر داشته باشيد كه اين ويروس تا هميشه در بدن شما باقي مي‌ماند.

ليزر زگيل تناسلي

در طي فرايند درمان اين بيماري توسط ليزر، اشعه ليزر (پرتوهاي فروسرخ) به طور مستقيم بر ضايعات تابيده مي شوند.

همچنين در ليزر زگيل تناسلي كمترين ميزان عوارض جانبي را احساس خواهيد كرد.

ليزر يكي از روش هاي پركاربرد براي درمان قطعي زگيل تناسلي است كه اخيرا مورد استقبال بيماران بسياري قرار گرفته و به عنوان روشي نوين توانسته رضايت بالايي را جلب كند. در اين روش با اشعه بافت زگيل را از بين مي‌برند و معمولا از آن براي زائده‌هاي بزرگ استفاده مي‌شود. درمان ليزر كربن دي اكسيد زگيل تناسلي به دليل سهولت در مقايسه با روش‌هاي ديگر يكي از بهترين گزينه‌هايي است كه مي‌توان انتخاب كرد و در صورت استفاده از اين روش مزاياي زير را خواهيد داشت:

قطعي بودن درمان و كاهش ريسك عود مجدد بيماري

ليزر در يك جلسه انجام مي‌شود و بدون عارضه است

در اين روش بيمار حداقل ميزان درد را تجربه مي‌كند

تاثير ليزر تقريباً دو برابر روش هاي ديگر درمان است

به لحاظ هزينه اي ليزر روش مناسب تري است

 

بهترین کرم های سفید کننده ناحیه تناسلی برای زنان

در اینجا معرفی بهترین کرم های روشن کننده پوست برای مناطق خصوصی، بر اساس کیفیت و تجربه استفاده کنندگان می باشد. دقت کنید که اکثر این کرم ها به صورت اینترنتی در دسترس نیستند ولی می توانید آنها را در مغازه های فروش لوازم آرایشی-بهداشتی پیدا کنید. نحوه استفاده از کرم موبر

1- کرم ویاکسی

کرم ویاکسی

یکی از بهترین ها در ایران است. اگر چه قیمت آن حدود 360 هزار تومان است ولی تاثیر سریع دارد (حدود 2 ماه تا رفع تیرگی کامل). گیاهی ست و مجوزهای مختلفی را دریافت کرده است. امتیاز ثبت شده توسط کاربران نیز قابل قبول بوده است.

با استفاده مرتب از این کرم رفع تیرگی در کمتر از 60 روز پوست حساسترین نواحی بدن شما مجددا سفید و روشن می شود. لک های پوستی ، آفتاب سوختگی ها ، رنگ پریدگی ها و جای جوش همه به وسیله کرم سفید کننده ویاکسی قابل درمان هستند.حفاظت از کودکان در مقابل آفتاب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.